IL-2 sturmovik 1946 magyar online repülőszázad

Üdvözöllek az IL-2 sturmovik 1946 magyar online vo999 weboldalán.nálunk a lehetetlen is lehetséges!

Kezdjük a legegyszerűbbel:Fel/Leszállás

Felszállás:Mint ahogy már rengeteg repülős játékban megszokhattuk egy nagyon nehéz dolog a felszállás mégis vannak ennél nehezebbek is.Első lépés hogy a fékszárnyakat Take off pozba rakjuk be.Ha ez megvan én a hűtőt 4es fokozatra ki szoktam nyitni.Ezután szépen lassan elindulunk nem úgy hogy egyből 110%motor mer akkor össze vissza csavarodik a gép és könnyen kitörhet a kerék főleg fókánál(FW).Miután elértük az óránkénti 180-200kilóméteres sebességet szép lassan elkezdhetjük felhúzni a gépet.Miután a 250-300 méteres magasságot elértük becsukhatjuk a féklapokat de a motor még mindig maxon járjon.Utána hűtőt teljesen ki lehet nyitni és a motort minimum 100%ra venni amíg nem láccik ellenséges gép utána én hűtőt 6osra teszem 110 motor amíg túl nem melegszik utána visszaveszem 100re.

Leszállás:A leszállás sok gyakorlást igényel,még néha a profik is elronthatják.De ha valakinek van érzéke hozzá már elsőre is sikerülhet egy jó Yojstickal.A leszállás első lépése hogy a sebességünk 300km/h alá csökkenjen onnan meg már a fékszárnyakat le lehet venni Landing azaz leszállás pozícióba.Persze csak akkor kezdjünk 300km/h alá süllyedni miután meggyőződtünk róla hogy nincs más gép előttünk és hogy megfelelően le tudjuk rakni a gépet.Ezt könnyen ellenőrizhetnénk azzal hogy leszállási engedélyt kérünk de mivel a játékban tök hülye a gép és az irányítotorony fél órával később válaszol a gépnek nekünk pedig hiába kértek előttünk már 8an engedélyt minket fog előreengedni úgyhogy inkább én csak a szememre fogok hagyadkozni persze azér kérek leszállási engedélyt legalább akkor az irányítotorony elzavarja a többit és nem fog senki belémrohanniNevetésTehát miután ez mgvan megközelíthetjük a pályát és ha lecsökkent a sebességünk 250km/h alá a futóműveket is kinyithatjuk.Mire a pályához érünk már 200 vagy 200km/h altt kellene lennünk és finoman lerakni a gépet majd gurulni addig amíg 100-120km/h alá nem csokken a sebesség onnan a kerékfékkel fékezzük a gépet de vigyázni kell nehogy orraboruljunk.

Nah már megvan az első lépés ahhoz hogy élvezni tudjuk a játékot de a következőket csak akkor kezdjétek el ha a följebb lévőket már biztosan tudjátok mivel a vadászat jönNevetés

Bombázók ellen:Azér bombázók ellen először mert aki nem lövi a bombázót az vadászt se fog.

Tehát bombázók ellen bármilyen géppel egy taktika van legalábbis én csak ezt az eggyet ismeremNevetésEz az úgy nevezett messersmith amire kivállóan alkalmas a bf-109 és a FW-190es német gép.A lényege az hogy magasról rácsapjunk az ellenségre már olyan sebességgel ami már megközelíti azt a sebességet aminél szét is eshet a gép.Mivel a bombázóknak van lövészük aki simán szétszed ha bemész mögé ezért kiválló taktika ha úgy megyünk hogy ne tudjon ránk lőni.Ehhez pedig nagy magasságfölényre van szükségünk a bombázók ellen vagy bármi egyéb géptípus ellen.A támadás menete az hogy bemegyünk a bombázók fölé és a hűtőt teljesen kinyitjuk majd 75%ra a motort beállítsuk.Ezután a mélybe zuhanunk egyenesen a bombázókra.Mire leérünk már 600km/hval kellene menni bár szerintem elég ott az 500km/h is.Mikor már biztos hogy eltaláljuk az ellenséget akkor minden csőből tüzelünk.Előtte én csak kissebb kaliberrel szoktam ha pl egy BF-109essel vagyok akkor csak az eggyes fegyóval meg ha látom hogy azok találnak akkor pár nagy kalibert is ráeresztek.És mielőtt még az ellenségbe rohannánk ami nagyon gyakori hiba fölhúzom a gépet de ha tudsz reagálni akkor ha nagy veszély van inkább lefele nyomb hogyha lefele kell ne pedig kerüld el a bombázót úgy hogy a fél gépet ott hagyod.

Újratámadás:Miután elkezdtük a gépet fölhúzni be kell csukni a hűtőt a tolóerőt vissza maxra és szépen 30-45fokos szögben emelkedni.Ha a bombázóknak volt kíséretük úgyse tudnak majd utánnunk jönni mivel sokkal nagyobb a sebességünk.Miután visszaértünk az eredeti magasságra akkor ha megfelelő pozícióban vagyunk(a bombázók felett)újra rájukcsaphatunk.

Vadászok ellen:A vadászok elleni taktika lényegében ugyan az mintha bombázók ellen mennénk de ott kissebb sebesség is elég és 30 fokos szögben kezdünk lőni nem pedig 70-90fokos szögben és egy nagyon fontos szabály:TILOS MESSERSMITHEL FORDULÓZNI ugyanis a messzer nagyon lelassul és fordulóban nagyon lomha.




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 2
Heti: 1
Havi: 1
Össz.: 22 664

Látogatottság növelés
Oldal: Tippek vadászathoz,repüléshez
IL-2 sturmovik 1946 magyar online repülőszázad - © 2008 - 2024 - il-hungary.hupont.hu

A HuPont.hu weblapszerkesztő. A honlapkészítés nem jelent akadályt: Honlapkészítés

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »